AŞIK EDEN DİJİTAL BİR DENEYİM

Hayat futbola, internet siteleri de fena halde arabalara benzer. Arabalar bizleri işlerimize, evlerimize götüren araçlarken, web siteleri ve mobil uygulamalar da belirli bir amaca ulaşmamızı sağlayan araçlar.

Sadece a noktasından b noktasına gitmek için neden yüzlerce marka ve binlerce model araba üretiliyor? Müşterilerin istekleri ve beklentilerine göre şekillenen bu araçlar, bizlere daha iyi bir yolculuk deneyimi, daha hızlı ve güvenli bir seyahat ve belki de en önemlisi mutlu bir an sunmaya çalışıyor.

Digital Institute olarak bizim de amacımız dijital deneyimi “daha iyi” hale getirmek. Milyonlarca farklı internet sitesi ve uygulama üzerindeki deneyim için “daha iyi” demek, araba örneğinde olduğu gibi, bir çırpıda kategorize edilecek bir kavram değil. Kullanıcıları tarafından kolay anlaşılan, hızla adapte olunan, onların istek ve beklentilerini tam anlamıyla karşılayan, kimi zaman şaşırtan, kimi zaman merak uyandıran, yolculuğun sonunda akıllarda güzel tatlar bırakan dijital bir deneyim aradığımız. Belki de;

AŞIK EDEN DİJİTAL BİR DENEYİM.

Uzayın derinliklerinde veya bedenimizin hücrelerinde yaşamı iyileştirmeye odaklanmış insanlarla birlikte yaşadığımız bu dünyada, dijital deneyimi “daha iyi” hale getirmek çok da zor olmamalı, değil mi?