Dijitalde Verimlilik Zamanı

Dijitale yaptığınız yatırımlardan, maksimum geri dönüş aldığınızı düşünüyor musunuz?

Dijital süreçlerinizde en güncel araçları, yöntemleri ve en iyi uygulamaları kullandığınızdan emin misiniz?

Bütçenizi, zamanınızı ve insan kaynağınızı daha verimli kullanmak ister misiniz?

DİJİTAL AUDIT NEDİR?

Dijital Audit, bugüne kadarki tüm dijital faaliyetlerinizi gözden geçirir ve dijital performansınızı geliştirmek için eyleme geçirilebilir, etkili çözümler oluşturmak için gerekli bilgileri sağlar. Böylece dijital yolculuğunuzun hangi alanlarının iyileştirmeye ihtiyacı olduğunu ve bunu nasıl gerçekleştireceğinizi bilirsiniz.

audit4

DİJİTAL AUDIT NEDEN ÖNEMLİ?

audit5

Dijitalde yeni adımlar atmadan önce başardıklarınızın değerlendirmesini yapmalısınız. Neyin işe yaradığını ve neyin daha az başarılı olduğunu anlamanıza yardımcı olmak için dijital platformlarınızın performansını inceliyoruz.

Mevcut dijital ayak izinizin etkisini değerlendiriyor ve iyileştirme alanlarına yönelik önerilerle birlikte yazılı bir raporunu sunuyoruz.

Dijital Audit, size mevcut durumunuzun analizini çıkartırken, büyüme için yeni fırsatları da gösterecek.

Neler Yapıyoruz?

Amacımız şirketinizin daha etkili dijital deneyimler oluşturmasına yardımcı olmaktır. Bunu müşterilerimize danışarak ve eğiterek, dijital stratejilerini denetleyerek ve iyileştirerek ve pazarlama çabalarını en üst performans seviyesine getirerek yapıyoruz.

Olmazsa Olmazlar

  • Google Analytics
  • SEO
  • CRM verileri
  • Sosyal medya metrikleri
  • Site hızı
  • Erişilebilirlik

Dijital İletişim

  • Marka
  • İletişim dili
  • Kişiselleştirilmiş mesajlar
  • Öneriler

Stratejik Hedefler

  • Vizyon ve Stratejik planlar
  • KPI
  • Organizasyon yapısı
  • Süreçler

Dijital Kanal Performansları

  • Mobil Site
  • Website
  • App
  • Sosyal medya kanalları
  • Email
  • Organik Aramalar
  • Ücretli aramalar
  • Geleneksel reklamlar
  • Yorum ve incelemeler

Verimlilik ve Performans

  • Ecommerce funnel analizi
  • PPC Reklamlar ve Medya
  • Kullanıcı Deneyimi / UX
  • C2A / Eylem Çağrıları
  • Satış, Lead, Üyelik süreçleri

Rekabet Analizleri

  • Sektörel
  • Global