Dijitali yakalayın
EĞİTİMLERİMİZ
Artık küçük-büyük tüm şirketlerin ana gündemi olan “Dijital Dönüşüm” kavramından ne anlamalıyız?
Dönüşüme bakış açısı nasıl olmalı?
Dönüşümün Aşamaları Nelerdir?
Bu eğitimle, şirketinizde dönüşüm sürecini yönetirken nelere öncelik vermeniz gerektiğini öğreneceksiniz.
Dijitalde ne yapmak, nereye gitmek istiyorsunuz?
Etkili bir stratejiyi nasıl oluşturacağınızı ve uygulayacağınızı bu eğitimle öğreneceksiniz. Hedefinize ulaşmak için elinizdeki kaynakları, etkin şekilde kullanmaya başlayacaksınız.
Dijitalde vizyonunuza ulaşabilmek için, hangi yetkinliklere ihtiyacınız var?
Organizasyonunuz için gerekli kilit dijital yetkinliklerinizi belirlediniz mi?
Şirketinizin dijital yetkinlik açısından ne durumda?
Tüm bu sorulara cevap bulmaya ve Dijital yetkinlikleri keşfetmeye hazır olun.
Şirketinizin dijital dönüşümdekini hızını ve yönünü belirleyecek olan liderler kimler?
Hangi özelliklere sahipler?
Neleri doğru yapıyorlar?
Eğer organizasyonunuzda dijital liderlere daha çok yer açmak istiyorsanız, bu içerik tam size göre.
Dönüşümün hızına ayak uydurmak çalışanları nasıl etkiliyor?
Organizasyon dönüşüme nasıl cevap veriyor?
Dönüşüm süreçlerinin belki de en zor bölümü. Sürdürülebilir sonuçlar için, dijitali şirket içerisinde nasıl bir kültür hareketine dönüştürebileceğinizi birlikte belirleyelim.
Dünyadan ve Türkiye’den Başarılı Dönüşüm Hikayeleri
Hikayeleri nasıl başladı?
Nerelerde zorlandılar?
Neler yaptılar?
Kendi hikayemizi yazarken, onlardan öğrenecek çok şey var. Bugün geçtiğiniz yollardan, dün geçenlerin tavsiyelerine kulak vermek isterseniz, emin olun çok şey kazanacaksınız.
Dijital müşterilerinizi gerçekten tanıyor musunuz? Dijital dünyada her şey çok hızlı gelişiyor.
Dijitaldeki değişimleri yakalamak için, müşterilerinizi doğru segmente etmeye ve onları daha etkili yönetmeye hazır olun.
Rekabette farklılaşmak için müşterilerinizle duygusal bağ kuran bir marka stratejisi oluşturmayı bilmeniz gerekiyor.
Müşterilerinizin sadakatini ve yaşam boyu değerinizi artırmanız, ancak dijitali güçlü bir marka ile mümkün olabilir.
Ziyaretçileriniz, nereden geliyorlar ve sitenizde hangi aksiyonları alıyorlar?
Sitenizin verilerini nasıl analiz etmeniz gerektiği ve sonucunda anlamlı iç görüler elde etmenin inceliklerini öğreneceksiniz.
İçerik stratejinizi Google aramalarına göre geliştirerek, büyük bütçeler gerektirmeden, rekabette lider olmaya hazır olun.
Hem teknik hem içerik anlamında bir sayfaya baktığınızda, neleri iyileştirebileceğinizi hemen görebileceksiniz.
Sitenize gelen ziyaretlerden, daha fazla kazanç elde etmeyi öğrenin.
UX, analitik ve A/B testlerle birlikte sistematik bir biçimde, sürekli iyileştirilebilen bir süreçte, sürekli gelişmeyi keşfedeceksiniz.
Müşterilerinizin davranışlarını anlamanıza ve satışa yönlendirmenize yardımcı olacak, kanıtlanmış psikolojik taktikleri öğrenin.
Satış ve pazarlama sürecinizde bilmeniz gereken, karar verme anlarında uygulayabileceğiniz kavramları keşfedeceksiniz.
Mevcut verilerinizi okumaktan, geleceğe yönelik tahminlemelere tüm süreçlerde veri odaklı bir bakış açısı yaratabiliriz.
Daha düşük bütçelerle, doğru iç görüleri yakalayıp, daha etkili kampanya yönetimi yapmak kültürünüz haline gelebilir.
Kısa sürede doğru hedeflere ulaşabilmek için dijital platformlarda yapabileceğiniz reklamları, A’dan Z’ye öğrenin.
Google Ads, Facebook, Instagram, Linkedin, Tiktok, Youtube gibi platformlarda geri dönüşü yüksek reklamlar yönetmenin yollarını keşfedin.
Sürekli büyüme bakış açısını yakalayabilmek için ihtiyacınız olan tüm yetkinlikleri kazanın.
Hangi sektörde çalışıyorsanız çalışın, işinizi büyütmek için kullanmanız gereken metodolojileri ve süreçleri öğreneceksiniz.
Ne Yapıyoruz?
- Şirketinize özel
- İhtiyacınıza uygun tasarlanan
- Online eğitimler
Amacımız
Dijital Dönüşüm’ün hız kazandığı günümüzde bu dönemde, organizasyonların gerek bakış açısı, gerekse dijitalle ilgili farklı yetkinlik ve konularda kendini geliştirmesine destek olarak, “dijital büyüme”ye katkı sağlamak amacıyla yapıyoruz.
Yaklaşımımız
Digital Institute olarak “Eğitim & Gelişim” yaklaşımımız 3 ana eksen üzerinde şekilleniyor.
- Bilgi Paylaşımı
- Deneyimden Öğrenme
- Yetkinlik Geliştirme
Bu yaklaşım ile ana hedefimiz; eğitimlerimizde öncelikle bilgi vererek, ilgili konuda teknik anlamda bir boşluk bırakmayarak, sonraki aşamalara geçişi kolaylaştırmaktır.
2. adımda yapmak istediğimiz ise; başka firmaların/ kişilerin benzer alanlarda yaptıklarına/ yaşadıklarına işaret ederek, “deneyimden öğrenme” odaklı bir bakış açısı geliştirmek ve öğrenme deneyimini zenginleştirmektir.
Son olarak; dijital konularda katılımcılarımızın kendi bireysel yetkinliklerini mümkün olan en üst seviyede geliştirmelerine yardımcı olarak; gelecekte bu kazanımlarını başka konulara da transfer edebilmelerini ve daha uzun vadeli bir kazanım elde etmelerini sağlamayı hedefliyoruz.
Çalışma Metodolojimiz
-
İhtiyaç Analizi
-
Butik İçerik Tasarımı
-
Online Kurgu
-
Ölçme ve Değerlendirme
-
Sürekli Takip