Şirketler için memnuniyet anketleri, çalışanların duygu, düşünce ve beklentilerini anlamak adına güçlü bir araçtır. Ancak bu anketlerin gerçek değerini ortaya çıkarmak için verilerin ötesine [...]
Çalışan bağlılığı anketleri, organizasyonların verimliliğini artırmak ve çalışan mutluluğunu sağlamak için kritik bir araçtır. Ancak, hızla değişen iş dünyası dinamikleri, bu anketlerdeki [...]
Çalışan memnuniyeti, bir şirketin başarısı için hayati öneme sahip bir kavramdır. Çalışanların iş yerindeki deneyimlerinden ne kadar tatmin olduklarını ölçen bu kavram, iş verimliliği, bağlılık [...]
Çalışan memnuniyeti anketleri, bir organizasyonda çalışanların ihtiyaçlarını, beklentilerini ve işyerine yönelik görüşlerini anlamak için son derece önemli araçlardır. Ancak bu anketler [...]
Çalışan bağlılığı anketleri, bir şirketin çalışanlarının işlerine, kurum kültürüne ve genel olarak iş yerindeki deneyimlerine ne kadar bağlı olduklarını anlamak için kullanılan önemli bir [...]
Şirketiniz büyüdükçe işe alım sürecine ayak uydurmak giderek zorlaşır. Küçük sorunların çözülmediğini veya işe alım sürecinin verimsiz olduğunu gözlemleyebilirsiniz. Bu süreç, devamında düşük [...]
İşte size ilham verebilecek, farklı kategorilere ayrılmış örnek sorular. Bu örnek sorular, size çalışan bağlılığı ve memnuniyeti anketi çalışmalarınızda bir başlangıç noktası oluşturabilir ve [...]
Bu Hataları yapmayın! İki soruyu bir arada sormak İki soruyu tek bir soruda birleştirmeyin. Örneğin: “Direktörüm ve müdürüm organizasyonumuzda inovasyonu teşvik eder.” Eğer direktör [...]
Anket sorularını belirlemek dışarıdan kolay gibi görünebilir. Ancak unutmayın: katılımcılarla diyalog halinde değilsiniz; bu nedenle, en baştan açık, kısa ve net sorulara ihtiyacınız var. Açık ve [...]